گزارش سالانه موسسه صنعت ساخت CII – سال ۲۰۲۰

گزارش سالانه موسسه صنعت ساخت CII – سال ۲۰۲۰

همانطور که به معرفی موسسه صنعت ساخت CII پرداختیم، این موسسه به دنبال انجام و توسعه مطالعاتی ساختاریافته، برای ارائه راه حل های خلاقانه و قابل لمس، برای بهبود پروژه های صنعت ساخت است. در واقع، موسسه CII که در دانشگاه Texas at Austin فعالیت خود را از سال 1983 آغاز نمود، سطح فعالیت خود را در سطوح بالای سازمانی قرار داد، تا با عضویت سازمانهای کارفرمایی، پیمانکاری و ارائه دهندگان خدمات در صنعت ساخت، بتواند باعث رشد ساختاریافته ای در این صنعت گردد.

برخی از اعضای موسسه صنعت ساخت CII

در گزارش سالیانه ای که CII برای سال 2020 منتشر کرده است، این موسسه به موضوع هوش مصنوعی (AI)، یادگیری ماشین (Machine Learning) و موضوع Automation در صنعت ساخت پرداخته و گزارش جالبی را از تحقیقات خود منتشر نموده است. از طرفی، CII در بخش مطالعات پروژه های مستند شده اشاره میکند که 98% از تمام مگاپروژه ها دچار تاخیر و افزایش هزینه نسبت به برآورد اولیه میگردند. هر چند CII با مطالعاتی که انجام داده، این ادعا را مطرح مینماید که Best Practice های ارائه شده در زمینه Advanced Work Packaging توانسته 25% باعث افزایش بهره وری و 18% نیز کاهش هزینه هار را به همراه داشته باشد. 

  


شما میتوانید گزارش کامل ارائه شده توسط موسسه صنعت ساخت CII را دانلود و مطالعه نمایید.


جایگاه Best Practice های ارائه شده از سوی موسسه CII در نقشه راه موسسه ACEMI

این مجموعه از Best Practice ها در دوره های سطح مشاوران موسسه ACEMI آموزش داده خواهند شد و آموزش این مبانی با دوره سطح مشاوران برنامه ریزی آغاز میگردد.

دانلود جزئیات این مقاله

نظرات
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر ابتدا وارد پروفایل کاربری خود شوید.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.

ارتباط با موسسه
info@dralavipour.com
ساعات کار

شنبه الی چهارشنبه: ۱۷-۹ و پنجشنبه ۱۲-۸