معرفی کتاب "شاخص های عملکرد KPI و داشبوردهای مدیریت پروژه"

معرفی کتاب "شاخص های عملکرد KPI و داشبوردهای مدیریت پروژه"

هوشمندسازی کسب و کار دارای دو پایه فنی (شامل زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری مدیریت پایگاه داده، مجموعه روش های آنالیز و ... ) و سازمانی (شناسایی نیازهای تصمیم سازی، تمیزکاری و مدل سازی و مصورسازی صحیح) هستند. این دو پایه با هم سبب افزایش اثربخشی پروژه های هوشمندسازی کسب و کار می شوند. از اين رو مدیران این پروژه ها بايد ارتباط ميان بعد فني با اهداف، عملکرد و سيستم های سازمان را دانسته و این موارد را به موقع شناسايي كنند. اگر این هوشمندسازی روی دهد، گزارش های تحلیلی و داشبوردها میتوانند به خوبي پاسخ‌گوي نيازهاي تصميم سازي مديريت سازمان باشند.

در ادامه تاکید بر اهمیت بعد سازمانی پروژه های هوشمندسازی کسب و کار، کتاب "شاخص های کلیدی عملکرد و داشبوردهای مدیریت پروژه" از پروفسور Harold Kerzner ویرایش 2017 معرفی می شود. با مطالعه این کتاب متوجه می شویم که چگونه بعضی از شاخص های عملکردی و یا داشبوردهایی که برای پروژه هایمان تعریف و طراحی کرده ایم، نه تنها کمکی به شناسایی مسایل و بهبود تصمیم گیری نکرده اند بلکه ما را در مسیر اشتباه قرار داده اند. 

این کتاب که توسط انتشارات Wiley منتشر شده است، شامل 8 فصل بوده و در بخشهای مختلف، به بررسی KPI های متعدد پرداخته است. در واقع، فصل سوم این کتاب که به معرفی این شاخصها، فصل چهارم که به معرفی شاخصهای عملکردی و فصل ششم که به معرفی داشبوردها میپردازد، از مهمترین فصلهای این کتاب است. 

این کتاب را میتوانید دانلود نموده و آنرا مطالعه نمایید.

دانلود جزئیات این مقاله

نظرات
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر ابتدا وارد پروفایل کاربری خود شوید.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.

ارتباط با موسسه
info@dralavipour.com
ساعات کار

شنبه الی چهارشنبه: ۱۷-۹ و پنجشنبه ۱۲-۸