معرفی مجله Equipment and Contracting

معرفی مجله Equipment and Contracting

با پیشرفت تکنولوژی، روز به روز شاهد تولید ماشین آلات و تجهیزات سنگین و نیمه سنگین پیشرفته تری هستیم که به کمک انسان آمده و باعث سرعت بخشیدن و سهولت در انجام کارها می شوند. صنعت ساخت به لحاظ اندازه و حجم بزرگ پروژه های این صنعت، یکی از صنایع وابسته به ماشین آلات است. به عنوان مثال، از همان مرحله تولید بتن و آسفالت گرفته تا مراحل انتهایی اجرای پروژه ها، نیاز به وجود ماشین آلات با بهره وری بالا حس میشود. از این رو، فعالان این صنعت و به خصوص متخصصان اجرای پروژه های صنعت ساخت، پیمانکاران و مهندسان، به جهت ارتقای سطح دانشی و کاری خود نیاز است با ماشین آلات روز آشنایی پیدا نموده و در صورت نیاز آن ها را در پروژه های خود به کار گیرند. مطالعه مجلات مرتبط یکی از راه های آشنایی و کسب دانش اولیه در رابطه با ماشین آلات و تجهیزات است.

1. معرفی مجله Equipment And Contracting

مجله Equipment And Contracting یکی از مجلات معتبر و شناخته شده ای است که به معرفی، مقایسه و مدیریت ماشین آلات و تجهیزات صنعت ساخت میپردازد. این مجله در سال 2019 کار خود را آغاز کرده و هر ساله 6 نسخه مجله منتشر میکند. آخرین نسخه این مجله که اخیرا منتشر شده، به مسائلی همچون دستگاه های مخلوط کن آسفالت گرم، انواع مختلف تریلرها و موارد دیگری پرداخته است.

- آخرین نسخه از این مجله، جهت دانلود قرار داده شده است.


جایگاه مبانی ارائه شده در آموزش های موسسه ACEMI

در نقشه راه جامع موسسه مهندسی و مدیریت ساخت علوی پور، در سطوح مهارت های سخت (سطح های کارشناسی - اجرایی و ارشد - استراتژی) و همچنین مهارت های نرم دوره هایی به صورت کاملا جامع در کشور ارائه شده است که مدیریت هزینه ماشین آلات را در دوره مدیریت مالی، حسابداری و هزینه پروژه ها و نحوه برآوردهای اقتصادی ماشین آلات را در دوره ارزیابی اقتصادی پروژه   به صورت جامع آموزش میدهد. جهت اطلاع از نحوه و تاریخ برگزاری و سرفصل های ارائه شده در این دوره ها می توانید به بخشتقویم آموزشی مدیریت ساخت و پروژه .در سایت موسسه مهندسی و مدیریت ساخت علوی پور مراجعه نمایید

دانلود جزئیات این مقاله

نظرات
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر ابتدا وارد پروفایل کاربری خود شوید.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.

ارتباط با موسسه
info@dralavipour.com
ساعات کار

شنبه الی چهارشنبه: ۱۷-۹ و پنجشنبه ۱۲-۸