شرکت توسعه ابنیه حافظ؛ اولین حامی VIP اولین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت در ایران

شرکت توسعه ابنیه حافظ؛ اولین حامی VIP اولین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت در ایران
شرکت توسعه ابنیه حافظ؛ اولین حامی VIP اولین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت در ایران

  مفتخریم که گروه توسعه ابنیه حافظ را به عنوان نخستین حامی VIP اولین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) معرفی نماییم. در این خبر، به شرح خلاصه‌ای از فعالیت‌های این مجموعه می‌پردازیم. 

شرکت گروه توسـعه ابنیه حـافظ (سهامی خاص) زیرمجموعه بانک «ایران‌زمین» و شرکت «گروه توسعه تجارت داتام» است که به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر ساختمانی کشور، در دهه گذشته پروژه‌های متعددی را احداث نموده است. این شرکت از ابتدای سال ۱۴۰۰ تبدیل به هلدینگ تخصصی ساختمان که دارای شرکت‌های تابعه عملیاتی می باشد، گردید تا ضمن توسعه املاک موجود، با ایجاد ساختارها و زیرساخت‌های مناسب نسبت به مولدسازی در املاک و پروژه‌ها اقدام نماید.

استراتژی اصلی گروه شرکت‌های توسعه ابنیه حافظ مولدسازی، سرمایه‌گذاری و ایجاد توسعه‌ در املاک و پروژه ها می باشد تا با بهره‌گیری از تجارب و دانش روز و احداث بناهای ماندگار و فاخر نسبت به تسری ارزش ایجاد شده به طیف وسیع‌تری از ذی‌نفعان خود اقدام نماید. در این راستا، نگاه ساختارمند و یکپارچه مبتنی بر فرآیند در طول زنجیره ارزش فعالیت‌ها و بهره‌مندی از ابزارها و روش‌های روزآمد در صنعت ساختمان به همراه پای‌بندی به قوانین ملی، استانداردهای فنی و زیست‌محیطی در مسیر خلق محصولی متمایز را به عنوان ماموریت برای خود تلقی می‌نماید.
در حال حاضر شرکت‌‌های «توسعه سیاحت ابنیه حافظ»، «توسعه پایدار ابنیه حافظ»، «مدیریت ساخت ابنیه حافظ»، «پشتیبانی و فروش ابنیه حافظ» و «توسعه اسکان ابنیه حافظ» به عنوان بازوهای عملیاتی و تخصصی این هلدینگ در راستای استراتژی‌های جدید تعریف شده، به ایفای نقش می‌پردازند. سبد پروژه‌های مختلف این گروه در قالب ۱۱ پروژه با کاربری‌های مختلف مسکونی، تجاری، اداری و اقامتی، هم‌اکنون با زیربنای حدود ۷۰۰ هزار مترمربع می‌باشد که با توجه به رویکرد توسعه‌ای و الگوسازی مسکن، این میزان در سال آتی افزایش خواهد یافت.  

گروه توسعه ابنیه حافظ حمایت ویژه خود را به طور رسمی اعلام و نخستین حامی VIP اولین سمپوزیوم بین المللی مدیریت ساخت (ICMS) در ایران گردید.

نظرات
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر ابتدا وارد پروفایل کاربری خود شوید.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.

ارتباط با موسسه
info@dralavipour.com
ساعات کار

شنبه الی چهارشنبه: ۱۷-۹ و پنجشنبه ۱۲-۸