دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) - مهرماه ۱۴۰۳

دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) - مهرماه ۱۴۰۳
دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) - مهرماه ۱۴۰۳

سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) باهدف گردهمایی مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت و ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت برگزار می‌شود.
پس از برگزاری باشکوه اولین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) و استقبال بی‌نظیر متخصصان، شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در صنعت ساخت، هم اینک بر آنیم تا دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) را بزرگ‌تر و باشکوه‌تر برگزار نماییم.

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، علاوه بر سخنرانی‌های کلیدی، پنل چالش‌ها و راهکارها، پنل تجارب، کارگاه‌های آموزشی، بخش‌های جدیدی چون "نمایشگاه صنعت ساخت"، "نمایشگاه کاریابی"،"فضای تخصصی لانژ"، در نظر گرفته شده و به تعداد کارگاه‌های تخصصی افزوده شده و با تغییر ساختار پنل‌های چالش‌ها و راهکارها، سمپوزیوم به شکل متفاوت‌تری برگزار خواهد شد.
دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، در تاریخ 5 مهرماه 1403 و با حضور جمعی از برجسته‌ترین سخنرانان داخلی و خارجی، مدیران مجرب، اساتید فرهیخته دانشگاه و فعالان متخصص صنعت ساخت، با حدود 1000 شرکت‌کننده در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی، برگزار می‌گردد.

1. محورهای دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)

محورهای دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت، با موضوع اصلی توسعه کسب‌وکار در صنعت ساخت، عبارت‌اند از:
- مدیریت ساخت حرفه‌ای
- مدیریت پروژه
- حقوق ساخت و مدیریت قرارداد
- فناوری‌های دیجیتال در صنعت ساخت
- مدیریت ایمنی
- توسعه پایدار

2. ویژگی‌های دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)

اصلی‌ترین ویژگی‌های دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، عبارت‌اند از:
- سخنرانی‌های کلیدی
- پنل‌های تخصصی چالش‌ها و راهکارها
- پنل تجارب
- کارگاه‌های آموزشی
- نمایشگاه صنعت ساخت
- نمایشگاه کاریابی
- جلسات تخصصی در لانژ

3. سخنرانی‌های کلیدی دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)

پس از استقبال فراوان از سخنرانی‌های کلیدی در سمپوزیوم اول و سخنرانی دو متخصص و استاد برجسته از کشور آمریکا (Professor Raymond Lemming و Professor John E. Schaufelberger)، در دومین سمپوزیوم نیز شاهد حضور سخنرانان داخلی و بین‌المللی دیگری خواهیم بود که به‌صورت تخصصی در مدیریت پروژه‌های صنعت ساخت فعالیت کرده‌اند. این سخنرانان از تجربه اجرایی و دانش تخصصی بالایی در صنعت ساخت برخوردار هستند و این موضوع باعث شده تا سمپوزیوم مدیریت ساخت از سایر رویدادهای حوزه مدیریت پروژه در کشور که به شکل عمومی برگزار می‌گردد، متمایز شود.

4. پنل‌های تخصصی چالش‌ها و راهکارها در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)

صنعت ساخت پر از چالش‌های فراوانی است که برای بسیاری از آن‌ها راهکارهای عملیاتی وجود دارد که ممکن است از آن‌ها باخبر نباشیم. در پنل چالش‌ها و راهکارها، متخصصان و کارشناسان، با بررسی چالش‌هایی که از صنعت جمع‌آوری شده، به ارائه راهکارها و راه‌حل‌های موفق می‌پردازند. راه‌حل‌هایی که به سازمان‌ها و متخصصان کمک می‌نماید تا چالش‌های خود را برطرف نموده و مزیت رقابتی بیشتری برای خود ایجاد کنند.

5. پنل تجارب در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سمپوزیوم، پنل تجارب است. متخصصانی که از یک تجربه واقعی در صنعت ساخت برخوردار هستند، اقدام به ارائه تجارب و درس‌آموخته‌های خود خواهند نمود. تجاربی که حاصل موفقیت‌ها و شکست‌های مختلف است و به سازمان‌ها و سایر متخصصان کمک می‌نماید تا با بهره‌گیری از این تجارب، نقش مهمی در بهبود و توسعه کسب‌وکار خود در صنعت ساخت داشته باشند.

6. کارگاه‌های آموزشی دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)

باتجربه برگزاری ۶ کارگاه تخصصی در اولین سمپوزیوم با محوریت مدیریت کسب‌وکار در صنعت ساخت (CBM) و مدیریت ساخت (CM)، در دومین سمپوزیوم نیز کارگاه‌های تخصصی برای آموزش متخصصان برگزار خواهد شد تا در کنار سخنرانی‌های کلیدی، پنل تجارب و پنل چالش‌ها و راهکارها، موضوعات خاص و روز صنعت آموزش داده شوند. در دومین سمپوزیوم، کارگاه‌های متنوع‌تر و بیشتری برنامه‌ریزی شده تا شرکت‌کنندگان بتوانند قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند.

7. نمایشگاه صنعت ساخت دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)

نمایشگاه صنعت ساخت باهدف ایجاد فرصتی برای حضور سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه صنعت ساخت برنامه‌ریزی‌شده است. نمایشگاه صنعت ساخت قرار است به‌صورت تخصصی و با حضور سازمان‌های فعال در صنعت ساخت، اعم از ساختمانی، زیرساختی و صنعتی برپا گردد و فرصت بسیار مناسبی است تا شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب کارهای فعال در این صنعت، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید شرکت‌کنندگان این رویداد قرار دهند و از قدرت شبکه‌سازی در صنعت ساخت که یکی عوامل بسیار مهم در توسعه و پیشرفت هر سازمانی است، بهره‌مند گردند.

8. نمایشگاه کاریابی دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)

نمایشگاه کاریابی باهدف ایجاد فرصت کاریابی و شبکه‌سازی برای کارجویان صنعت ساخت و با حضور شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب‌وکارهای صنعت ساخت، فرصت مناسبی برای دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، متخصصان و فعالان صنعت ساخت پدید می‌آید که بتوانند با نمایندگان شرکت‌ها و مدیران و کارشناسان منابع انسانی کسب‌وکارهای این حوزه، به‌صورت چهره‌به‌چهره و بدون واسطه به مصاحبه بپردازند و با فرایند جذب و استخدام و شرایط کاری در شرکت‌ها آشنا شوند.
از سوی دیگر، حضور شرکت‌ها در این نمایشگاه، باعث ارتقای برند کارفرمایی و شناخت بیشتر کارجویان از شرکت‌ها می‌شود و فرصتی برای آن‌ها ایجاد می‌کند تا بتوانند از بین متخصصان، افراد واجد صلاحیت را استخدام نمایند. فرصتی که در شرایط فعلی صنعت، بسیار حیاتی است.

9. جلسات تخصصی در لانژ

جلسات تخصصی در لانژ باهدف ایجاد، فضایی مناسب برای شبکه‌سازی و ارتباط با متخصصان برنامه‌ریزی‌شده است. در اینکه یک شبکه‌سازی قدرتمند تا چه میزان در موفقیت شغلی و حرفه‌ای متخصصان تأثیرگذار است، شکی نیست! داشتن روابط حرفه‌ای در شبکه‌ای از متخصصان که در یک صنعت مشغول به فعالیت هستند، به متخصصان کمک می‌کند تا برندی شخصی از خود در ذهن دیگران بسازند و ضمن بهره‌مندی از راهنمایی، دانش و آگاهی دیگران، به یک مزیت رقابتی نیز دست یابند. ایده فضای لانژ که برای اولین‌بار در دومین سمپوزیوم بین‌المللی صنعت ساخت (ICMS) اجرا و پیاده‌سازی خواهد شد، به‌تمامی شرکت‌کنندگان کمک خواهد کرد تا در فضای طراحی شده، به برقراری ارتباط و گپ و گفت با سایر افراد که همگی از کارشناسان، مدیران پروژه و مدیران عامل کسب‌وکارهای صنعت ساخت هستند، بپردازند. ارتباط و گپ و گفتی که به دلیل محورهای گفت‌وگوی مشترک باعث هم‌افزایی و توسعه شبکه ارتباطی به شکل بسیار هدفمند می‌شود.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.

برای حضور در این گردهمایی بزرگ، از طریق سایت رویدادهای بین‌المللی مدیریت ساخت (ICIE) در سمپوزیوم ثبت‌نام کنید.


نظرات
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر ابتدا وارد پروفایل کاربری خود شوید.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.

ارتباط با موسسه
info@dralavipour.com
ساعات کار

شنبه الی چهارشنبه: ۱۷-۹ و پنجشنبه ۱۲-۸