چاپ جلد اول ترجمه پروتکل SCL توسط موسسه ACEMI و حقوق احداث

چاپ جلد اول ترجمه پروتکل SCL توسط موسسه ACEMI و حقوق احداث
چاپ جلد اول ترجمه پروتکل SCL توسط موسسه ACEMI و حقوق احداث
پروتکل تاخیر و تصدیع SCL که ویرایش دوم آن در سال 2017 و توسط انجمن حقوق ساخت (احداث) انگلستان منتشر گردیده است، یکی از مهمترین سندها در زمینه تحلیل تاخیرات و کاهش بهره‌وری (تصدیع) بوده و مرجع بسیاری از پروژه‌های بزرگ در دنیا تلقی می‌گردد. هدف این پروتکل که یک General Practice بوده و صرف نظر از ساختار حقوقی کشورها، نوع روش‌های اجرای پروژه، ساختار قراردادی و سیستم مدیریت پروژه می‌تواند به شکل موثری در پروژه‌های ساخت (احداث) به‌کار گرفته شده و باعث کاهش ادعاها و اختلافات فراوانی گردد. 

ویرایش دوم این پروتکل که توسط مجموعه بزرگی از حقوق‌دان‌ها، مهندسان و مدیران پروژه در انگلستان نوشته شده و نسبت به ویرایش اول (سال 2007) تغییرات قابل‌توجهی را تجربه کرده، برای اولین بار در کشور و به صورت کاری مشترک بین موسسه مهندسی و مدیریت ساخت علوی‌پور و موسسه حقوق احداث و با همکاری جمع کثیری از مهندسان، مدیران پروژه و حقوق‌دانها ترجمه گردیده است. نکته قابل توجه در این ترجمه، همکاری بین رشته‌ای دو موسسه (مدیریت پروژه و حقوق ساخت) با همراهی متخصصین مختلفی از رشته‌های مختلف بوده که جلد دوم آن نیز به زودی منتشر می‌گردد.

کتاب حاضر، شامل متن انگلیسی و ترجمه پارسی‌ بخش نخست سند پروتکل «تأخیر و تصدیع» انجمن حقوق احداث انگلستان (معرفی، اصول بنیادین و واژه‌نامه) است. می‌توانید این کتاب را از لینک‌های زیر تهیه نمایید. 

برای خرید کتاب با ما تماس بگیرید

نظرات
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر ابتدا وارد پروفایل کاربری خود شوید.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.

ارتباط با موسسه
info@dralavipour.com
ساعات کار

شنبه الی چهارشنبه: ۱۷-۹ و پنجشنبه ۱۲-۸