ارائه دکتر علوی پور در چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه

ارائه دکتر علوی پور در چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه
ارائه دکتر علوی پور در چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه

بسیاری از شرکتهای پروژه محور تنها به علت مشکلات مالی شکست می­خورند. برای کاهش عوامل شکست این سازمان­ها، مدیریت صحیح مالی و حسابداری به همراه کنترل هزینه ­ها از اهمیت بالایی برخوردار می­باشد. اما آیا برای این موضوعات راه حل استانداردی وجود دارد؟ موضوعی که کمتر در کشورمان مورد بحث قرار گرفته و بعضا تنها درباره بخشهایی از این ساختار استاندارد صحبت مینماییم.

دکتر علوی پور قصد دارد این ساختار استاندارد را که از مرحله دسته بندی و برآورد هزینه ها شروع شده و مراحل مختلفی را در مرحله طراحی از جمله پیش بینی شبکه های نقدینگی، برآورد نیاز تامین مالی، ساختار صحیح حسابداری پروژه، کنترل و مدیریت هزینه و مدیریت مالی طی مینماید را در چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه معرفی نماید. موضوعاتی که در آمریکا تدریس میگردد و شرکتهای آمریکایی در حال استفاده از آن میباشند. ساختاری که تمامی نرم افزارهای مدیریت مالی و حسابداری پروژه در آمریکا از روی این مبانی طراحی شده اند. 

برای دیدن تصاویر این کارگاه اینجا را کلیک نمایید.

نظرات
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر ابتدا وارد پروفایل کاربری خود شوید.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.

ارتباط با موسسه
info@dralavipour.com
ساعات کار

شنبه الی چهارشنبه: ۱۷-۹ و پنجشنبه ۱۲-۸