تمایز دوره های موسسه ACEMI به چه دلیل است؟

تمایز دوره های موسسه ACEMI به چه دلیل است؟
تمایز دوره های موسسه ACEMI به چه دلیل است؟

برخی از این موارد در ادامه مورد بررسی قرار گرفتند:

۱. ارائه ساختار آموزشی هدفمند: 
- موسسه ACEMI اولین موسسه تخصصی مدیریت سخت و‌ پروژه در کشور است که با مطالعات فراوان، اقدام به تدوین اولین ساختار و نقشه راه جامع آموزشی در این زمینه در کشور نموده است. این برنامه جامع که در ۵ سطح و در بخشهای مختلف مهارتهای سخت، نرم، منتورینگ و مشاوران و به شکل جامعی تدوین شده است، به دنبال آموزش و تایید صلاحیت فعالان این عرصه در بخشهای کارشناسی، مدیریتی و مشاوره است. در نتیجه مخاطبان فعال در پروژه ها میتوانند به خوبی نقطه آغاز و پایان خود را شناسایی کنند.

میتوانید درباره این ساختار آموزشی از اینجابخوانید. 

۲. کیفیت مطالب ارائه شده: 
مطالب ارائه شده و سرفصلهای دوره های موسسه ACEMI در داخل کشور به شکل منحصر به فرد تدوین شده و در تدوین این دوره ها از منابع عموما کمیابی استفاده میگردد که توسط شرکتهای بین المللی، انجمنهای مختلف تراز اول دنیا، مشاوران پروژه های بین المللی و مراجع مهم خارج از کشور استخراج گردیده و با تجربه مدرسان دوره تطبیقسازی میگردد. دسترسی به برخی از این منابع در کشور سخت و یا ناممکن میباشد و موسسه ACEMI به علت دامنه ارتباطی خود در عرصه بین الملل، اقدام به آموزش این مبانی مینماید.

میتوانید دوره های برگزار شده را از اینجا ببینید. 

۳. تخصص اساتید:
- موسسه ACEMI با بهره مندی از اساتیدی که هم در زمینه آموزش و هم در زمینه اجرا فعال هستند، مطالب ارائه شده را در بالاترین سطح آموزش میدهد. بسیاری از این موارد نیاز به عمق دانشی و تجربه ای زیاد داشته و حتی در صورت مطالعه نیز نمیتوان بسیاری از این موارد را به شکل تخصصی و عمیق ارائه کرد. موضوعی که بعضا نیاز به تجربیات بین المللی داشته و در تخصص اساتید موسسه ACEMI است.

میتوانید درباره اساتید موسسه از اینجا بخوانید. 

۴. جامعیت و یکپارچگی دوره ها: 
- در موسسه ACEM، دوره ها به شکل هدفمند و یکپارچه طراحی شده اند. به طور مثال، نمیتوان موضوع آنالیز تاخیرات را از موضوع مدیریت مالی و برنامه ریزی پروژه جدا دید و از طرفی موضوع مدیریت ادعاء را نمیتوان از این سه جدا نمود. موضوعی که علاوه بر تخصص، نیاز به برنامه ریزی در بالاترین سطح بوده و این موارد موضوعاتی است که موسسه ACEMI به خوبی برای آنها برنامه ارائه کرده است. از طرفی بسیاری از دوره ها به صورت جامع و در سه سطح کارشناسی، ارشد و مشاوران برگزار میشوند، که به طور مثال، مجموع ساعات برگزاری صرفا دوره برنامه ریزی پروژه از سطح کارشناسی تا مشاوران به حدود ۱۵۵ ساعت (بدون در نظر گرفتن نرم افزارها و مبانی مرتبط هزینه و ریسک و ...) میرسد.

میتوانید تقویم دوره ها را از اینجا ببینید. 

۵. ارائه ویدئوهای دوره ها:
- موسسه ACEMI شاید از معدودترین موسسات مدیریت ساخت و پروژه داخل کشور باشد، که نه تنها جزوات اکثر دوره ها را در اختیارتان قرار میدهد، بلکه ویدیوهای تمام دوره ها را در اختیارتان میگذارد. این موضوع یکی از موارد کلیدی در کامل کردن پروسه یادگیری است که در موسسه ACEMI محقق میشود.

میتوانید درباره نحوه دسترسی و دانلود فایلها از اینجا بخوانید. 

۶. کیفیت برگزاری دوره ها: 
- موسسه ACEMI نه تنها از اینترنت اختصاصی رادیویی برای برگزاری دوره ها استفاده میکند، بلکه کیفیت پلتفرم مورد استفاده (مبانی بر بستر خارج از کشور) و الزام اساتید به حضور در دفتر موسسه همراه با سیستم صوتی و مانیتورینگ لحظه به لحظه کیفیت صدا و تصویر، این امکان را میدهد تا دوره با بالاترین کیفیت برگزار شود.

میتوانید درباره نحوه برگزاری دوره ها از اینجا بخوانید.

نظرات
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر ابتدا وارد پروفایل کاربری خود شوید.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.

ارتباط با موسسه
info@dralavipour.com
ساعات کار

شنبه الی چهارشنبه: ۱۷-۹ و پنجشنبه ۱۲-۸