لیست متخصصان صنعت ساخت

لیست متخصصان صنعت ساخت
لیست متخصصان صنعت ساخت

موسسه مهندسی و مدیریت ساخت علوی‌پور (ACEMI) باهدف ایجاد بستری مناسب برای سطح‌بندی و معرفی متخصصان صنعت ساخت اقدام به انتشار لیست متخصصان صنعت ساخت کرده است. متخصصان در این لیست بر اساس انتخاب حرفه شغلی، نوع تایید صلاحیت و محدوده جغرافیایی قابل‌جستجو هستند. برای معرفی این متخصصان در موسسه ACEMI زیرساخت‌های مناسبی ایجاد شده و برنامه‌ریزی مناسبی انجام شده است. در ادامه به معرفی برنامه‌هایی که به ترتیب برای انتشار لیست متخصصان به اجرا درآمده‌اند، می‌پردازیم. 


1. گام اول: نقشه راه

موسسه مهندسی و مدیریت ساخت علوی‌پور (ACEMI) در ابتدا با ارائه اولین نقشه راه مدیریت ساخت (CM) و مدیریت کسب‌وکار در صنعت ساخت (CBM) در کشور در 5 بخش، در 5 سطح و با الگوبرداری از دو انجمن مدیریت ساخت آمریکا (CMAA) و موسسه صنعت ساخت آمریکا (CII) و با استفاده از مبانی ارائه شده توسط سایر انجمن‌ها، تشکل‌ها و موسسات فعال در زمینه مدیریت ساخت و پروژه تدوین گردید و طبق نظرات کارشناسان، مدیران و مشاوران پروژه‌ها، با شرایط کشور مطابقت سازی شد.

2. گام دوم: دغدغه متخصصان

در این مرحله به برخی از دغدغه‌های دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، کارشناسان، مدیران و یا متخصصان فعال در صنعت ساخت و مدیریت ساخت که با آن مواجه هستند، پرداخته شد. نگرانی‌هایی که تاکنون یا پاسخی به آن داده نشده و یا به دلیل ناآگاهی و ضعف‌های موجود، موفق به رفع دغدغه‌های افراد نشده‌ است. بعضا نیز به دلیل عدم دید وسیع و یکپارچه به موضوعات، دچار سردرگمی شده‌ و در حین مسیری که برای خود ترسیم نموده‌اند، انرژی، هزینه و مهم‌تر از آن زمان خود را از دست داده باشند!

3. گام سوم: انتخاب مسیر شغلی

در گام بعدی به ارائه مسیر شغلی بخش‌های مختلف از تخصص‌های مدیریت ساخت (CM) و مدیریت کسب و کار در صنعت ساخت (CBM) پرداخته شده تا متخصصان بتوانند به صورتی کاملا هدفمند و حرفه‌ای، مسیر شغلی خود را برای متمایز شدن طی نمایند.

4. گام چهارم: سطح‌بندی متخصصان

در ادامه اقدام به سطح‌بندی متخصصان صنعت ساخت بر اساس آموزش‌های ارائه شده کرده تا هر متخصص، بر اساس آموزش‌هایی که بر اساس نقشه‌های راه در موسسه مهندسی و مدیریت ساخت علوی‌پور (ACEMI) گذرانده و موفق به دریافت گواهینامه حضور شده است، تایید صلاحیت شده و بج‌هایی به شکل زیر در پروفایل دریافت کند.

5. گام پنجم: لیست متخصصان

موسسه مهندسی و مدیریت ساخت علوی‌پور (ACEMI) بعد 4 گام گفته شده اقدام به سطح‌بندی متخصصان صنعت ساخت بر اساس آموزش‌های ارائه شده کرده و در ادامه طرح سطح‌بندی، در این بخش، لیستی از متخصصان صنعت را قرار داده که بر اساس انتخاب حرفه شغلی، نوع تایید صلاحیت و محدوده جغرافیایی قابل جستجو هستند. این لیست، نقش کلیدی در طرح کاریابی در صنعت ساخت ایفا می‌نماید.

نظرات
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر ابتدا وارد پروفایل کاربری خود شوید.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.

ارتباط با موسسه
info@dralavipour.com
ساعات کار

شنبه الی چهارشنبه: ۱۷-۹ و پنجشنبه ۱۲-۸