مهمترین انجمنها و موسسات فعال در زمینه مدیریت ساخت و مدیریت پروژه

مهمترین انجمنها و موسسات فعال در زمینه مدیریت ساخت و مدیریت پروژه
مهمترین انجمنها و موسسات فعال در زمینه مدیریت ساخت و مدیریت پروژه

موسسات و انجمنهای زیادی در دنیا و بخصوص در آمریکا و انگلستان هستند که در زمینه مدیریت پروژه ها، بخصوص پروژه های صنعت ساخت فعالیت میکنند. 

در واقع PMI و IPMA تنها دو تا از این انجمنها و موسسات هستند و اینگونه نیست که این انجمنها بهترین باشند، زیرا علاوه بر اینها، موسسات و انجمنهایی که بعضا سهم و نقشی بسیار مهمتر در صنعت ساخت ایفا کرده وجود دارند، که حتی قدمتی بسیار بیشتر از این دو دارند (به طور مثال AIA سال ۱۸۵۷ در آمریکا تاسیس شده، یعنی قدمتی بیشتر از ۱۰۰ سال نسبت به PMI و IPMA). 

اینکه در کشور نسبت به یک یا دو انجمن و موسسه خاص تعصب ایجاد نماییم، اشتباهترین موضوع ممکن بوده و فضای مدیریت پروژه کشور را به خطا خواهد برد. 

ما در موسسه ACEMI سعی میکنیم از مبانی، دستورالعملها و استانداردهای اغلب این انجمنها و موسسات که بعضا دسترسی به بعضی از آنها در کشور سخت و یا ناممکن است استفاده نموده تا مخاطبان بتوانند سطح وسیعی از دانش را فرا گیرند و محدود به یک موسسه و یا انجمن خاص نباشند. 

درباره موسسه ACEMI از اینجا بخوانید. 

درباره این موسسات از اینجا بخوانید. 

این لیست تنها بخشی از این انجمنها و موسسات را در بر میگیرد. 


 

نظرات
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر ابتدا وارد پروفایل کاربری خود شوید.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.

ارتباط با موسسه
info@dralavipour.com
ساعات کار

شنبه الی چهارشنبه: ۱۷-۹ و پنجشنبه ۱۲-۸