دکتر علوی‌پور، اولین مدرس رسمی انجمن مدیریت ساخت آمریکا در خاورمیانه

دکتر علوی‌پور، اولین مدرس رسمی انجمن مدیریت ساخت آمریکا در خاورمیانه
دکتر علوی‌پور، اولین مدرس رسمی انجمن مدیریت ساخت آمریکا در خاورمیانه

افتخاری بزرگ برای ایران: دکتر سید محمدرضا علوی‌پور، مدیرعامل موسسه ACEMI، نخستین و تنها مدرس رسمی و دارای صلاحیت از انجمن مدیریت ساخت آمریکا در خاورمیانه با عنوان Authorized Trainer!
در یک دستاورد بی‌سابقه برای صنعت ساخت کشور، دکتر علوی‌پور، مدرس رسمی و دارای صلاحیت از انجمن مدیریت ساخت آمریکا (CMAA)، به عنوان اولین Authorized Trainer این انجمن در منطقه خاورمیانه معرفی شد. کسب این عنوان برای اولین بار در تاریخ، گامی مهم در جهت توسعه دانش مدیریت ساخت در ایران و منطقه به شمار می‌رود و نشان‌دهنده تعهد دکتر علوی‌پور و موسسه ACEMI به ارائه آموزش‌های باکیفیت و استاندارد در این حوزه است.

مدرس رسمی (Authorized Trainer) فردی است که از توانایی و صلاحیت بالایی برای انتقال دانش و مهارت مدیریت ساخت حرفه‌ای (Professional Construction Management) در سطوح مختلف، از پایه تا حرفه‌ای، به متخصصان باتجربه صنعت ساخت برخوردار است.

دکتر علوی‌پور با دریافت این عنوان، مجاز به آموزش دو دوره تخصصی و کاربردی در زمینه مدیریت ساخت خواهد بود:
1. مبانی مدیریت ساخت حرفه‌ای (Professional Construction Management)
2. آماده‌سازی متخصصان برای اخذ مدرک مدیر ساخت تاییدشده (CCM)
پیش از این، دکتر زویچی به عنوان تنها ایرانی، موفق به اخذ این صلاحیت از کشور آمریکا شده بود.

cmaa-authorized-trainer

کسب عنوان Authorized Trainer توسط دکتر علوی‌پور و موسسه ACEMI، نقطه عطفی در ارتقای سطح دانش و مهارت متخصصان صنعت ساخت ایران محسوب می‌شود. این رویداد، فرصت‌های جدیدی را برای آموزش و توانمندسازی فعالان این حوزه فراهم خواهد کرد و به طور حتم، نقش بسزایی در ارتقای کیفیت پروژه‌های ساخت در کشور ایفا خواهد نمود.

پس از دریافت بج Authorized Trainer توسط دکتر علوی‌پور، از این پس گواهینامه‌های موسسه ACEMI با درج عنوان CMAA Authorized Trainer در کنار امضای دکتر علوی‌پور صادر خواهند شد. این نشان‌دهنده اعتبار و کیفیت بالای این گواهینامه‌ها در سطح بین‌المللی است.

نظرات
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر ابتدا وارد پروفایل کاربری خود شوید.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.

ارتباط با موسسه
info@dralavipour.com
ساعات کار

شنبه الی چهارشنبه: ۱۷-۹ و پنجشنبه ۱۲-۸