شرکت توحید سازه صنعت شمال؛ حامی VIP دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)

شرکت توحید سازه صنعت شمال؛ حامی VIP دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)
شرکت توحید سازه صنعت شمال؛ حامی VIP دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)

مفتخریم که شرکت توحید سازه صنعت شمال را به عنوان حامی VIP دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) معرفی نماییم. در این خبر، به شرح خلاصه‌ای از فعالیت‌های این مجموعه می‌پردازیم.

شرکت توحید سازه صنعت شمال (توحید سوله شمال) در سال ۱۳۸۱  به صورت شرکت سهامی خاص به ثبت رسیده است. این شرکت علاوه بر عضویت در انجمن سازه‌های فولادی، دارای رتبه ۲ در گرایش ابنیه و رتبه ۴ در گرایش تاسیسات از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و رتبه  E-C۱ از سمتا (مرکز راهبری سامانه مدیریت تامین کنندگان) می‌باشد. این شرکت به کوشش جمعی از مدیران و مهندسین با سابقه که تجربیات ارزنده و گرانقدری در پروژه‌های گوناگون عمرانی کشور اندوخته‌اند، مدیریت می‌شود و تا کنون توانسته گام‌های بلندی در عرصه فعالیت‌های مختلف عمرانی در سطح ایران عزیز بردارد و به ایفای نقش سازنده خود در صنایع گوناگون به ویژه سازه‌های فلزی بپردازد که در حال حاضر با داشتن حدود ۳۵۰ نفر پرسنل، عهده‌دار انجام خدمات تعهدی و قراردادی در بخش‌های مختلف صنعتی کشور می‌باشد.

شرکت توحید سازه صنعت شمال حمایت ویژه خود را به طور رسمی اعلام کرد و حامی VIP دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) در ایران گردید.

نظرات
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر ابتدا وارد پروفایل کاربری خود شوید.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.

ارتباط با موسسه
info@dralavipour.com
ساعات کار

شنبه الی چهارشنبه: ۱۷-۹ و پنجشنبه ۱۲-۸