فراخوان بورسیه تحصیلی مدیریت ساخت

فراخوان بورسیه تحصیلی مدیریت ساخت
فراخوان بورسیه تحصیلی مدیریت ساخت

موسسه ACEMI با هدف شناسایی و پرورش نخبگان در حوزه مدیریت ساخت، اقدام به ارائه‌ی بورسیه تحصیلی به دانشجویان مستعد و واجد شرایط می‌نماید. این بورسیه فرصتی طلایی برای علاقه‌مندان به حوزه مدیریت پروژه‌های صنعت ساخت است تا با کسب دانش و مهارت‌های لازم و بهره‌مندی از آموزش‌های تخصصی و با کیفیت، در این عرصه به موفقیت‌های چشمگیری دست یابند و گامی بلند در مسیر پیشرفت شغلی خود بردارند.

این بورسیه تحصیلی به منظور حمایت از دانشجویان مستعد و علاقه‌مند به مدیریت ساخت طراحی شده است. با دریافت این بورسیه، می‌توانید در دوره‌های تخصصی مدیریت ساخت شرکت کنید، از مشاوره با اساتید برجسته و با تجربه بهره‌مند شوید، با حرفه‌ای‌های صنعت شبکه‌سازی کنید.

موسسه ACEMI برای اعطای بورسیه تحصیلی خود معیارهای دقیقی را در نظر گرفته است. علاقمندان و داوطلبان باید مدارک و مستندات لازم را ارائه دهند و در یک فرآیند انتخاب رقابتی شرکت کنند. معیارهای انتخاب دقیق به گونه‌ای طراحی شده‌اند که اطمینان حاصل شود که بورسیه به افرادی تعلق می‌گیرد که بیشترین شایستگی را دارند. این معیارها عبارتند از:
- اشتغال به تحصیل
- مدرک تحصیلی در زمینه مدیریت ساخت یا رشته‌های مرتبط
- معدل دوره‌های تحصیلی قبلی
- فعالیت داوطلبانه در انجمن‌ها و تشکل‌های علمی
- محدوده سنی
- کیفیت توصیه‌نامه از اساتید دانشگاه و یا سرپرستان و کارفرمایان
- مقاله‌های تحقیقاتی و پژوهشی
- تجربه اجرایی در صنعت

بازه زمانی درخواست بورسیه تحصیلی سال 1404، از 14 مهر 1403 آغاز می‌شود. تا 1 بهمن 1403 فرصت دارید درخواست و مدارک موردنیاز را از طریق این لینک تکمیل و ارسال نمایید.
اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به این حوزه علاقه‌مندید و در پی ارتقای دانش و مهارت خود هستید، شرایط خود را برای دریافت بورسیه تحصیلی محک بزنید.

نظرات
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر ابتدا وارد پروفایل کاربری خود شوید.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.

ارتباط با موسسه
info@dralavipour.com
ساعات کار

شنبه الی چهارشنبه: ۱۷-۹ و پنجشنبه ۱۲-۸