تاسیس برند ICIE برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی صنعت ساخت

تاسیس برند ICIE برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی صنعت ساخت
تاسیس برند ICIE برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی صنعت ساخت

صنعت ساخت‌ محرک اصلی اقتصاد جهانی است؛ این صنعت در سال 2014 بیش از 273 میلیون شغل در سراسر جهان ایجاد نموده و در حال حاضر 13 درصد از تولید ناخالص داخلی جهانی را تشکیل می‌دهد. با امکان مشارکت 14.7 درصدی تا سال 2030، سهام‌داران زیادی به این صنعت ورود کرده و رشد زیادی نصیب این صنعت خواهد شد.
از اینرو و جهت رشد این صنعت، سالانه رویدادهای فراوانی در ارتباط با صنعت ساخت در سراسر جهان برگزار می‌شود. این رویدادها به ذی‌نفعان کمک می‌کنند تا از آخرین اتفاقات این صنعت مطلع شده و با ایجاد شبکه ارتباطی، فرصت‌های جدیدی برای خود ایجاد نمایند.
حضور در این رویدادها فرصت مناسبی است تا افراد صاحب‌نظر و متخصص این حوزه گرد هم آمده و علاوه بر ارتقای دانش و مهارت‌ها، روابط حرفه‌ای خود را به شکل اثربخشی توسعه دهند. از سویی دیگر، سازمان‌های فعال در این صنعت نیز می‌توانند با حضور در این رویدادها با متخصصین ارتباط برقرار نموده و با کمک این افراد و ایجاد شبکه ارتباطی با سازمان‌های دیگر، رشد خود را تضمین نمایند. رویدادهایی که هم برای متخصصان و هم برای سازمان‌ها حکمی حیاتی دارد.
در نتیجه، برند جدیدی توسط موسسه ACEMI با نام International Construction Industry Events یا ICIE ایجاد گردیده تا با هدف برگزاری بزرگترین رویدادهای صنعت ساخت منجر به رشد این صنعت و ذینفعان آن گردد. برندی که قرار است در زمینه‌های مختلف مدیریت ساخت، حقوق ساخت، برنامه‌ریزی و کنترل پروژه، مدیریت مالی، مدیریت قرارداد، مدیریت ریسک، مدیریت طرح و برنامه، مدیریت پایداری، مدیریت کیفیت، مدیریت ایمنی، مدیریت اطلاعات، مدلسازی اطلاعات ساخت (BIM)، مدیریت کسب‌و‌کار در صنعت ساخت (CBM)، مهارت‌های نرم و توسعه فردی، مهندسی و مبانی فنی صنعت ساخت اقدام به توسعه این دانش و شبکه ارتباطی نماید.

اطلاعات بیشتر درباره برگزاری رویدادهای بین‌المللی صنعت ساخت (ICIE)

نظرات
  • فرهاد فرهمندي

    1 سال پیش

    با وجود سمینارها, کنفرانس ها و سمپوزیوم های متعدد در زمینه مدیریت پروژه در ایران, تاسیس این برند برای رشد آگاهی مخاطبان صنعت ساخت و مرزبندی ما بین مدیریت پروژه و مدیریت ساخت قطعا رخدادی عالی است و امیدوارم که خلا این گونه رویدادها در صنعت ساخت را بتواند با استفاده از اساتید و بزرگان مدیریت ساخت داخلی و بین المللی را برطرف کند

    پاسخ
  • پشتیبان

    1 سال پیش

     از اینکه همراهانی چون شما در این مسیر داریم، به خود میبالیم. سپاس از نظر ارزشمندتان

    پاسخ
برای ثبت نظر ابتدا وارد پروفایل کاربری خود شوید.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.

ارتباط با موسسه
info@dralavipour.com
ساعات کار

شنبه الی چهارشنبه: ۱۷-۹ و پنجشنبه ۱۲-۸