حضور سخنرانان بین‌المللی در دومین سمپوزیوم مدیریت ساخت

حضور سخنرانان بین‌المللی در دومین سمپوزیوم مدیریت ساخت
حضور سخنرانان بین‌المللی در دومین سمپوزیوم مدیریت ساخت

دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)؛
فرصتی برای ارتقای دانش و تبادل تجربه

دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) با گردهم آوردن برجسته‌ترین متخصصان و اساتید این حوزه از سراسر جهان، به عنوان مهم‌ترین و تخصصی‌ترین رویداد مدیریت ساخت در ایران شناخته می‌شود. این فرصت استثنایی، دریچه‌ای به سوی جدیدترین دستاوردها، تجارب ارزشمند و ایده‌های نوآورانه در این عرصه خواهد گشود.

1. حضور اساتید برجسته بین‌المللی

در راستای رسالت خود مبنی بر ارتقای دانش و سطح علمی فعالان صنعت ساخت، ICMS مفتخر است که از حضور بزرگان این حوزه در سطح جهانی در این رویداد بهره‌مند شود.
برای اولین بار در کشور، شاهد حضور بزرگان و اساتید صنعت ساخت به عنوان سخنران کلیدی در یکی از تخصصی‌ترین رویدادهای این حوزه خواهیم بود. این فرصت بی‌نظیر، دریچه‌ای به سوی دانش و تجربیات ارزشمند این اساتید خواهد گشود که سال‌ها در این عرصه فعالیت داشته‌اند.

در اولین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) پروفسور جان ای. شافلبرگر (Professor John E. Schaufelberger) و پروفسور ریموند لمینگ (Professor Raymond Lemming) که از اساتید به نام و بزرگ مدیریت ساخت در کشور آمریکا و جهان هستند سخنرانی کردند.
در رویداد دوم، میزبان حضور جناب آقای کریستوفر کارسون (Christopher Carson)، معاون ارشد شرکت Arcadis در آمریکا و یکی از تدوین‌کنندگان اصلی اسناد مدیریت ساخت هستند که از تجارب 45 ساله خود در این زمینه سخن خواهد گفت.

2. معرفی جناب آقای جناب آقای کریستوفر کارسون (Christopher Carson)

 آقای Chris Carson که Vice President شرکت Arcadis در آمریکا هستند، یکی از اصلی‌ترین تدوین‌کنندگان اسناد مدیریت ساخت در دنیا هستند و با انجمن‌ها و موسسات زیادی از جمله AACE و CMAA و PMI و RICS سال‌ها همکاری داشته‌اند. تجربه اجرایی ایشان به بیش از 45 سال باز می‌گردد و در این سال‌ها توانسته بخش زیادی از تجارب خود را در قالب اسناد تخصصی مدیریت ساخت منتشر کند.
ایشان اولین سخنرانان کلیدی دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) خواهند بود.

تجربیات متنوع ایشان در بخش‌های مختلف عبارت‌اند از:
- ریل سبک‌وسنگین
- زیرساخت جاده و پل
- هواپیمایی
- بنادر دریایی
- آب و فاضلاب
- خدمات رفاهی
- محیطی
- دارویی
- نفت و گاز
- صنعتی
- تجاری
- آموزشی

برای آشنایی بیشتر با جناب آقای Christopher Carson، رزومه‌ی ایشان را در سایت رویدادهای بین‌المللی صنعت ساخت (ICIE) بررسی کنید.

حضور این اساتید نامدار، فرصتی بی‌نظیر برای یادگیری از برترین‌ها و ارتقای دانش تخصصی در زمینه مدیریت ساخت را برای شما فراهم خواهد کرد.

نظرات
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر ابتدا وارد پروفایل کاربری خود شوید.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.

ارتباط با موسسه
info@dralavipour.com
ساعات کار

شنبه الی چهارشنبه: ۱۷-۹ و پنجشنبه ۱۲-۸