سخنرانی دکتر علوی‌پور در پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدل‌سازی اطلاعات ساخت (BIM)

سخنرانی دکتر علوی‌پور در پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدل‌سازی اطلاعات ساخت (BIM)
سخنرانی دکتر علوی‌پور در پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدل‌سازی اطلاعات ساخت (BIM)

سخنرانی دکتر علوی‌پور در پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدل‌سازی اطلاعات ساخت (BIM) در خرداد ماه سال 1402 با موضوع سه‌گانه  Sustainability و Lean و BIM برگزار خواهد شد.
موضوع پایداری در عرصه بین‌الملل یک موضوع جدید و نوین بوده که این موضوع براي کشورمان که در شرایط حساس زیست‌محیطی قرار دارد، از اهمیت بیشتري نیز برخوردار است و اجرای پروژه‌های پایداری می‌تواند براي دولت مزایای فراوانی به همراه داشته باشد.

از سوی دیگر پروژه‌های پایداری برای اجرا نیاز به ساختار مشارکتی و اصول ناب (Lean) دارند که اصول ناب با ایجاد چرخه حیات جدیدی به نام Lean Project Delivery System یا همان LPDS می‌تواند برای رسیدن به این هدف ما را کمک نماید. اما ما برای ایجاد چرخه Lean Project Delivery System به موارد مختلفی مانند Assembly ،Prefabrication ،BIM و … نیاز داریم که برای رسیدن به سه‌گانه Sustainability و Lean و BIM کمک زیادی به ما خواهد کرد.

سخنرانی دکتر علوی‌پور با موضوع سه‌گانه  Sustainability و Lean و BIM در خرداد ماه 1402 در پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدل‌سازی اطلاعات ساخت (BIM) به مدت 30 دقیقه برگزار می‌شود.
شما می‌توانید از طریق این لینک در پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدل‌سازی اطلاعات ساخت (BIM) ثبت‌نام کنید.


نظرات
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر ابتدا وارد پروفایل کاربری خود شوید.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.

ارتباط با موسسه
info@dralavipour.com
ساعات کار

شنبه الی چهارشنبه: ۱۷-۹ و پنجشنبه ۱۲-۸