تاسیس اولین انتشارات تخصصی مدیریت ساخت در ایران

تاسیس اولین انتشارات تخصصی مدیریت ساخت در ایران
تاسیس اولین انتشارات تخصصی مدیریت ساخت در ایران

اولین انتشارات تخصصی مدیریت ساخت در ایران تأسیس شد!

مجوز این انتشارات از طریق مؤسسه مهندسی و مدیریت ساخت علوی پور (ACEMI) اخذ گردیده تا تخصصی‌ترین اسناد مدیریت ساخت در کشورمان ایران تدوین و منتشر گردند. اسنادی که دسترسی به آن‌ها در کشورمان محدود بوده و موسسه ACEMI به دلیل سابقه، دانش، تجربه و برخورداری از ارتباطات بین‌المللی قرار است اسنادی ماندگار را در این زمینه در کشورمان منتشر نماید. 

مؤسسه مهندسی و مدیریت ساخت علوی پور (ACEMI) که از قبل نیز دوره‌های تخصصی مدیریت ساخت را برگزار می‌کرد، با اضافه‌کردن بخش انتشارات به مجموعه خود فرایند یادگیری و ارتقای سطح دانشی متخصصان این امر را بیش‌تر از قبل ارتقاء خواهد داد. 

این مجموعه باهدف تألیف و ترجمه اسناد و کتب بین‌المللی مدیریت ساخت، ایجاد شده تا به متخصصین این حوزه جهت پیشرفت شغلی و ارتقای سطح دانشی خود و همچنین استفاده صحیح از آن در پروژه‌های صنعت ساخت کمک نماید. مسیری که باعث رشد صنعت بزرگ ساخت گردیده و منافع زیادی را برای تمامی فعالان این عرصه به همراه خواهد داشت. 

مجوزی که در کنار مجوز نشر دیجیتال که پیش‌تر از این نیز توسط موسسه ACEMI اخذ گردیده بود باعث ایجاد یک ساختار یکپارچه در بخش انتشارات گردیده و تمامی انتشارات دیجیتالی و فیزیکی را زیرمجموعه موسسه ACEMI قرار خواهد داد. گامی که در جهت تبدیل شدن موسسه ACEMI به عنوان مرجع بزرگ‌ترین انتشارات مدیریت ساخت در ایران برداشته شده است.

نظرات
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر ابتدا وارد پروفایل کاربری خود شوید.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.

ارتباط با موسسه
info@dralavipour.com
ساعات کار

شنبه الی چهارشنبه: ۱۷-۹ و پنجشنبه ۱۲-۸